Organisaatio missä työskentelen, on jo profiili Linkedinissä sekä Facebookissa. Heidän some käyttö on aikalailla samanlaista kuin organisaatioit joita vertailin 1B tehtävässä. 

Mielestäni olisi parempi, että organisaatiot kertoisivat myös Facebook tilillään enemmän organisaation tavoitteista sekä saavutuksistaan. Osa julkaisuista voisi myös koskea kierrätystä sekä työntekijöiden hyvinvointia. Näin Organisaatio saisi myös positiivista markkinointia asiakkaiden silmissä. Osa asiakkaista voisi myös harkita työskentelemistä kyseisissä firmoissa.

Tulevat yhteistyöt muiden organisaatioiden ja brändien kanssa olisi hyvä myös tuoda julki Facebookissa. Tämän avulla organisaatio voi olla paremmin yhteydessä asiakkaidensa kanssa. 

Tällä hetkellä maailman uutiset pyörivät ilmaston ja kierrättämisen sekä hyväntekeväisyyden ympärillä. Näihin aiheisiin liittyvät postaukset tuli ilmi enemmän linkedinin puolella.