Ensimmäinen organisaatio, mitä vertasin oli huonekaluliike. Vertasin organisaation Facebookin sekä Linkedinin käyttöä. Vertailin miten organisaation postaukset eroavat näissä kahdessa sovelluksessa. 

Linkedinissä postaukset oli enemmän asiallisempaa ja enemmänkin työnantajan postaus työntekijälle. Huomasin myös, että linkedinissä postauksissa kerrotaan enemmänkin organisaatiosta ja heidän tavoitteistaan. Osassa postauksissa kerrottiin heidän saavutuksistaan ja esimerkiksi mitä muutoksia ovat alkaneet tehdä ilmastonmuutosta vastaan. 

Facebookissa taas postaukset oli enemmän organisaatiolta asiakkailleen. Postaukset käsitteli uusia tuotteita, kampanjoita, sisustusideoita sekä arvontoja. Osa seuraajista kommentoi julkaisuihin palautetta, johon organisaatio vastasi. 

Toinen ja kolmas organisaatio, mitä vertasin oli vaatekauppa. Organisaatioilla on eri-ikäisille asiakkaille vaatteita sekä ovat alkaneet myymään myös pieniä sisustus tavaroita. Heidän postaukset erosivat paljon Facebookissa sekä Linkedinissä.

Organisaation Linkedin perustui myös saavutuksiin sekä heidän uusista yhteistyö projekteista isojen brändien kanssa. Osassa postauksissa myös kerrottiin minkälaista hyväntekeväisyyttä organisaatio tekee sekä miten he kierättävät ja miten kantavat kortensa kekoon ilmastonmuutoksen suhteen. Koska vaateliikkeen suurin osa asiakkaista on naisia he korostivat myös yhteistyötään roosa-nauhan kanssa. 

Facebookissa taas postaukset oli erilaisia. Postaukset oli enemmän vaatteiden materiaaleista sekä uusista tuotteista. Osa postauksista käsitteli kausituotteita ja ideoita pukeutumiseen. Melkein joka toinen postauksista oli kampanjaa. Jonkun verran organisaatio ilmoitti asiakkaita postauksillaan. Esimerkiksi jos on ollut valheellisia arvontoja liikkeen nimissiä.